סכסוך השכנים גלש לפסים מגונים

| פורסם: 02 ינואר 2011 מהעיתונות

זה התחיל מהעפת זבל וקללות, המשיך בחיתוך של הדלת והסתיים בעשיית צרכים על פתח הכניסה לדירת השכנים: כך נראה סכסוך בין שכנים בצפון הארץ שהידרדר למעשים פליליים, ותועד כולו במצלמות האבטחה של השכנים שהותקפו. בעקבות תיעוד הווידאו שלפניכם, פתחה המשטרה בחקירה נגד השכן שצולם

 

סכסוך שכנים יצא מכלל שליטה: מזה כשנתיים שבאחד מבנייני המגורים בצפון הארץ זוג שכנים רבים ביניהם, על רקע רעשים שיוצאים מאחת הדירות. סכסוך השכנים הזה הפך עכשיו לחקירה משטרתית, זאת בעקבות תיעוד ממצלמת אבטחה שהוצבה במקום.

השכנים שהתלוננו במשטרה טענו כי כנקמה על הרעש מביתם, דאגה שכנתם להעיף את הזבל והמים המלוכלכים מביתה – הישר אל פתח בית השכנים.

עו"ד תומר נווה

עו"ד תומר נווה
צילום׃  יח"צ

השכנים שהוטרדו, לטענתם, החליטו להציב בחדר המדרגות מצלמת אבטחה, ואז גילו את ההטרדה האמיתית. באחד הלילות, תועד במצלמה בן זוגה של השכנה כשהוא יוצא מדירתו בעירום מלא, מסתכל היטב שאיש לא צופה במעשיו, ואז פשוט מטיל את מימיו על דלת שכניו – הכל מול המצלמה.

עו"ד תומר נווה, המייצג את המשפחה שהוטרדה, על פי החשד, סיפר כי לא פעם יוצאים בני הזוג מהבית השכן ותוקפים את מרשם. "הם מקללים אותם, צועקים עליהם, ואפילו חתכו את הדלת עם סכין", סיפר עורך הדין.

בעקבות התיעוד שהתגלה במצלמות האבטחה, הוגשה תלונה במשטרה נגד השכן המתועד בצילום. המשטרה פתחה בחקירה.

מתוך http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-78333314d574d21004.htm