"מה שהנאצים לא הצליחו בחמש שנים הוא עשה בשנייה"

| פורסם: 23 דצמבר 2014 Uncategorized

אינה גולדנברג, שאמה וסבתה נפגעו בתאונת ה"פגע וברח" בחיפה אמש, מביעה זעם על הדורס, שהסגיר עצמו ונעצר. "מקווה שהוא מתפלל גם כן בדיוק כמוני שסבתא תצא מזה"

 
פאניה פייזילברג בת ה-81, עדיין מאושפזת בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שנפגעה בתאונת "פגע וברח" אמש בשכונת בת גלים בעיר, יחד עם בתה לריסה בת ה-62, אשר נפגעה באורח בינוני. בתה של לריסה, אינה גולדנברג, זועמת על שאירע לאמה ולסבתה. "מה שהוא עשה תוך שנייה, זה מה שהנאצים לא הצליחו תוך חמש שנים לעשות. שהיא ברחה וניצלה בחיים אחרי חמש שנים קשות והקימה משפחה, הוא עשה את זה תוך שנייה", היא התרעמה. "אני מקווה שהוא מתפלל גם כן בדיוק כמוני שסבתא תצא מכל זה".

גולדנברג בת ה-40 אומרת שאירוע שכזה יכול היה לקרות לכל אחד. "ברגע שאתה יושב מול טלוויזיה וחושב שלי זה לא יקרה, זה כן יכול לקרות לכל אחד", ציינה הבת. "צריכים כנראה במלחמה הזו נגד נהגים כאלה עונש חמור יותר. בינתיים אנחנו המפסידים". מוקדם יותר, סיפרה גולדנברג כי בני המשפחה עלו ממדינות חבר העמים לפני 17 שנה והתגוררו בחיפה. לפני כשנה וחצי, אמה וסבתה עברו לדיור מוגן ברחוב העלייה בשכונת בת גלים. "אתמול הן בילו בחוף הים, חזרו הביתה ולאחר שחצו את הכביש היו על המדרכה כדי להיכנס לבניין שבו הן גרות, ואז האוטו פגע בהן. התופעה הזו של נהגים שיכורים לא ניתן לתאר אותה. כל אחד אומר: 'לי זה לא יקרה', אך לי זה קרה".

גולדנברג קראה להחמיר את הענישה בעבירות מסוג זה. "אני אמנם לא שופטת, אבל חבר'ה צעירים כיום אינם מפחדים כי הם יודעים שלא יקבלו יותר מקנס של אלף שקל ומקסימום חודשיים מאסר ומי שנשאר אלה אנו, המפסידים". בית משפט השלום בחיפה האריך היום בארבעה ימים את מעצרו של החשוד, צעיר בן 23, אשר הסגיר את עצמו למשטרה בעקבות התאונה. החשוד הינו בעל עבר פלילי עשיר בתחום הסמים, הרכוש והתנועה. המשטרה מייחסת לו עבירות של נהיגה בזמן פסילה והפקרת פצוע אחרי פגיעה בו. עורך דינו, תומר נווה מסר לוואלה! חדשות כי מרשו שומר על זכות השתיקה.

התאונה אירעה אמש ברחוב העלייה השנייה בחיפה, כאשר רכב מסוג מאזדה התנגש בכלי רכב אחר שנסע בכביש, סטה מנתיבו, פגע בשתי הנשים, ונמלט מהמקום. זמן קצר אחרי התאונה אותר הרכב הפוגע סמוך למקום, ללא לוחיות זיהוי וללא הנהג, ונמצאה בו תעודת זהות של בעל הרכב ובקבוקי משקאות חריפים.