חשד: בני סלע ביקר בחנות סקס וצפה בסרטים

| פורסם: 13 דצמבר 2006 מהעיתונות

לאחר שבכיסי האנס הסדרתי נמצאו כרטיסי ביקור של מועדוני חשפנות, הגיעו השוטרים לחנות סקס בקריית-אתא, ואספו טביעות אצבע. החשד: הוא ביקר במקום וצפה בסרטי מין

 האנס הנמלט, בני סלע, אמנם מסרב לספר לחוקריו היכן שהה במהלך השבועיים בהם ברח, אך במשטרה סבורים שהצליחו לפענח לפחות מקום אחד בו ביקר. שוטרי היחידה המרכזית תל-אביב פשטו על חנות סקס בקריית-אתא שכוללת גם כמה תאי צפייה לסרטי מין, לאחר שבכיסיו של סלע נמצאו כרטיסי ביקור של נערות ליווי, וביניהם גם כרטיס הביקור של אותו מועדון. השוטרים אספו מהמקום טביעות אצבע, ומסרו כי עדיין אין ביכולתם לאשר באופן סופי כי מדובר בטביעות האצבע של האנס הסדרתי.

על פי חשדם של שוטרי ימ"ר תל-אביב, ביקר בני סלע במקום במהלך ימי בריחתו, הזמין כמה סרטי מין קשים לצפייה, פתח בשיחה עם כמה בחורות שהיו בקרבת מקום ולאחר מכן נמלט.עו"ד תומר נווה, פרקליטו של בעל חנות הסקס בקרית-אתא בה ביקר בני סלע בימי מנוסתו, אמר הערב ש"בנס גדול הביקור של סלע לא הסתיים בתקיפת עובדת שהייתה בחנות לבדה".במשטרה מאשרים כי שוטרי הימ"ר אכן הגיעו ובדקו את המקום, וציינו כי "בין יתר האופציות שנבדקו ביחידה המרכזית של מחוז תל-אביב, נבדקו גם מקומות כאלה". עם זאת אין עדיין אישור ודאי לטביעות האצבע שנאספו בחנות הסקס, והן מצויות בבדיקה.

גורמים בימ"ר אמרו ל-nrg מעריב כי אכן נמצאו בחפציו של סלע שמות של כמה מועדונים, והימ"ר בודק כל אחד מהמקומות על מנת לבדוק אם סלע אכן הגיע במהלך השבועיים האחרונים למקומות הללו.

קרובת המשפחה חשודה בסיוע

מוקדם יותר עצרו שוטרי מטה מחוז תל-אביב את קרובת המשפחה של בני סלע, תושבת מעלות בת 61, בחשד כי סייעה לו במהלך בריחתו. האשה נעצרה לאחר שמחוז תל-אביב זימן אותה כמה פעמים לחקירה, אך היא סירבה לשתף פעולה. מחקירתה של קרובת המשפחה עולה כי ככל הנראה לא היתה איתו בקשר, אך נבדק החשד שסלע ניסה ליצור עימה קשר. בסיום חקירתה שוחררה האישה בערבות.

המפכ"ל, רב-ניצב משה קראדי, קיבל בעת ביקורו במחוז הצפוני

סקירה ממפקד המחוז, ניצב דן רונן, אודות ממצאי הקצין הבודק שבחן את התנהלות השוטרים בעת מעצרו של סלע בתחנת נהריה.

קראדי שוחח עם ראש המחלקה לחקירות שוטרים, וסיכם איתו כי חלק מהשוטרים המעורבים בתמונות שפורסמו לאחר לכידת האנס, יועמדו לדין משמעתי בגין שימוש בכוח בניגוד לחוק ובהתנהגות שאינה הולמת שוטר. אם יוגשו תלונות בגין שימוש בכוח, ייחקרו המעורבים על-ידי מח"ש. קראדי אמר ל-nrg מעריב כי "התנהגות השוטרים מנוגדת לערכי המשטרה ופגעה בתדמיתה, ויש לעקרה מהשורש".
מתוך http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/517/666.html