חשבה שבעלה בוגד – והכתה אותו

| פורסם: 23 דצמבר 2014 Uncategorized

היד של בית המשפט קלה מדי על ההדק? גבר הורחק ל-30 יום מביתו ונחשד בתקיפה, לאחר שאשתו התלוננה נגדו. אך מצלמות האבטחה תיעדו תרחיש שונה לגמרי: האישה היא זו שתקפה את הגבר באלימות, רדפה אחריו – ואז גם הגישה תלונה

 
סכסוך בין בעל לאשתו הפך לקטטה מסוכנת – והתגלגל לבית המשפט. זה קרה בשבוע שעבר באחת מערי הצפון. ג', עובד בכיר בחברת החשמל, ישב בבית קפה עם אישה שאיננה אשתו – אך אז הגיעה האחרונה, ותקפה אותו באלימות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה של בית הקפה: אשת העובד הגיעה ברכבה, כשילדי הזוג יושבים בפנים. היא נכנסה למקום, החלה להפוך שולחנות, לזרוק כיסאות לכל עבר, ובעיקר לנסות להכות את בעלה.

בשלב מסוים הבעל ניסה להתחבא מאחורי הדלפק אך היא איתרה אותו וניסתה להכות אותו עם קסדת אופנוע. לאחר העימות, שנמשך דקות ארוכות, שבה האישה לרכבה ובדרך התמוטטה על הרצפה. בשלב זה הוזעקה למקום משטרה וכאן גם הסיפור מתחיל להסתבך.

הבעל נעצר בחשד שתקף את אשתו, לאחר שהיא אשפזה את עצמה בבית החולים. בבית המשפט טענה שהוא תוקף אותה במשך שנים ולמרות שהכחיש, הורחק מביתו ל-30 ימים ונפתח לו תיק בחשד לתקיפה. רק כשנחשף תיעוד התקרית – החשד הוסר.

"לא נגעתי בה"

"היא תקפה את כל הסובבים, היא עשתה נזק בלתי הפיך במקום", סיפר ג' לחדשות 2. " היא באה בריצת אמוק ותקפה את כל מי שלידה במכות רצח. היא התלוננה שפגעתי בה ואשפזה את עצמה. למזלי הוכחתי שזה לא קרה ושחררו אותי הביתה. מחלקת אלימות במשפחה הזדעזעו ממה שראו. היא טוענת שאני מכה ותוקף אותה, אבל מי שרואה את הקלטת יודע שזה לא קרה. לא נגעתי בה".

לדברי סנגורו של האיש, עו"ד תומר נווה, "לא רק שהיא באה ומשקרת, בא עורך דינה וטוען שכל הדברים האלה קורים כבר 17 שנה. בית המשפט לא בודק ואם לא היו מצלמות אבטחה, הוא היום היה מאחורי סורג ובריח".