חיפושים אחר רוצח שנמלט מבי"ח פסיכיאטרי

| פורסם: 04 ספטמבר 2014 מהעיתונות

ארנולד יזראלוב, תושב הקריות בן 45 שהודה ברצח של נהג המונית עימאד חורי לפני שש שנים, הוכרז לא כשיר לעמוד לדין ומאז אושפז בבית החולים הפסיכיאטרי "שער מנשה" בחדרה. בחדשות 10 פרסמו לראשונה כי אתמול בצהריים הצליח להימלט, וגורמים במשטרה הגדירו אותו כמסוכן. 3 בני אדם נעצרו בחשד שהם מסייעים להסתירו

משטרת ישראל מחפשת מאז אתמול (שלישי) בצהריים אחר ארנולד יזראלוב, תושב הקריות בן 45 שהואשם והודה ברצח בשנת 2007, ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי אחרי שהוגדר לא כשיר לעמוד לדין – כך דיווח לראשונה העיתונאי אלי לוי בחדשות 10. יזראלוב הצליח להימלט מבית החולים "שער מנשה" בחדרה, ומאז נעלמו עקבותיו. סבירות גבוהה כי הוא מסתתר באזור הקריות.

לפני שש שנים הוא הודה בחקירתו במשטרה כי דקר למוות את נהג המונית עימאד חורי, תושב חיפה בן 40, בעת נסיעה בקרית ים, לדבריו על רקע לאומני. יזראלוב הסביר לחוקרים את המניע לרצח בכך "שהשם רצה. הכל השגחה פרטית". הרכב השופטים החליט להפסיק את ההליכים נגדו, והורה לאשפזו בבית חולים פסיכיאטרי.

במשטרה מנסים כעת לאתר את מקום הימצאו, ושלושה בני אדם כבר נעצרו בחשד שהגישו לו סיוע לאחר הבריחה ושהם מסייעים להסתירו. גורמים במשטרה הגדירו את יזרעאלוב כ"מסוכן", והביעו חשש מהעובדה שהוא מסתובב כעת חופשי. עורך הדין תומר נוה, שייצג אותו בעבר, אמר בשיחה עם חדשות 10 כי "לא מדובר באדם המסוכן לציבור".

 

מתוך http://www.krayot.com/archives/17152